Ik heb een duurzaam bedrijf.

 

Hoe werkt het.

 

Wij, van Bewust in de Buurt, hebben de ambitie om er voor te zorgen dat mensen weloverwogen keuzes maken in hun aankopen en duurzaamheid daarbij voorop stellen. Staat duurzaamheid ook hoog in het vaandel binnen uw restaurant, kledingwinkel, kadowinkel, of simpelweg uw bedrijf en wilt u dat men uw duurzame producten makkelijker online kunt vinden? Dan kunt u zich aanmelden via sales@bewustindebuurt.nl en kan uw bedrijf gratis aan ons platform toegevoegd worden. Wij vragen van u:

  • Informatie over wat uw bedrijf doet, uw missie en hoe uw bedrijf zorgt van de waarborging van duurzaamheid  (max 400 woorden).
  • 5 foto’s (bijv. van uw bedrijf, duurzame producten of uw team)
  • Adres, telefoonnummer, link naar website, openingstijden (optioneel)
  • Filmpje van uw bedrijf (optioneel)

Wij snappen dat niet iedereen tijd heeft om dit uit te werken en daarom bieden wij aan om bovenstaande bedrijfsinformatie, in overleg met u, voor u te vergaren.  Wij zullen dan een goedlopend verhaal schrijven over uw bedrijf en hoe duurzaamheid een rol daarbinnen speelt.

What’s in it for you?

In eerste plaats trekt u bewuste en koopgerichte klanten aan via uw bedrijfspagina op onze website. Bewust in de Buurt combineert Google AdWords met een uniek platform uitsluitend voor duurzame bedrijven. Daarnaast adverteert u vrijblijvend via onze website waar u verder niks voor hoeft te doen. Als studenten en vrijwilligers van Enactus zijnde regelen wij dus gratis promotie voor uw bedrijf en zetten wij ons, samen met u, in voor een groenere wereld.

 

Vragen? Telefonisch zijn wij bereikbaar op: 0623214699 (Diederik Sanders) of 0623959075 (Linda Burks) of per mail sales@bewustindebuurt.nl

basis plaatsing groen bewust duurzaam biologisch fairtrade winkel horeca café restaurant

Check List

Trek bewuste, koopgerichte klanten

Bewust in de Buurt combineert Google AdWords met een uniek platform uitsluitend voor duurzame bedrijven. Zo trek je koopgerichte klanten bij jou in de buurt die zich identificeren met jouw bedrijfsfilosofie. Klaar voor nieuwe klanten?